در ادامه نظارت‌ها بر بازار مسکن | پلمب ۲ مشاور املاک در مشهد قیمت طلا، دلار، سکه و ارز دیجیتال در بازار امروز (دوشنبه، ۷ خرداد ۱۴۰۳) قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز (۷ خردادماه ۱۴۰۳) پیگیری طرح مسکن کارگری در معاونت اجتماعی وزارت کار چگونه ملک خود را با قیمت بالاتری بفروشیم؟ علت حساسیت بازار ارز نسبت به انتخابات ریاست مجلس چه بود؟ (۷ خرداد ۱۴۰۳) خصوصی‌سازی خودروسازان چگونه زمینه تخلفات بزرگ را فراهم می‌کند؟ پشت پرده افزایش قیمت محصولات ایران خودرو چه بود؟ (۷ خرداد ۱۴۰۳) معافیت مالیاتی جدید تصویب شد ۱۴۸ کیلوگرم شمش طلا در حراج حضوری مرکز مبادله معامله شد (۶ خرداد ۱۴۰۳) مرغ در بازار ارزان شد (۶ خرداد ۱۴۰۳) | قیمت جدید هر کیلوگرم مرغ تازه و منجمد در بازار سقف افزایش اجاره در استان‌ها مشخص می‌شود + فرمول تعیین سقف افزایش اجاره پیش بینی بورس دوشنبه (۷ خرداد ۱۴۰۳) | ریزش بورس ادامه دارد؟ پیش بینی قیمت طلا و سکه دوشنبه (۷ خرداد ۱۴۰۳) | آیا ریزش قیمت طلا و سکه ادامه دارد؟ تکلیفِ امسال وزارت رفاه برای اجرای «کالابرگ» | برنامه دولت برای تسویه با فروشگاه‌های طرف قرارداد ۴ خودروی برقی مجوز پلاک تاکسی گرفتند معافیت مالیاتی واردات شمش طلا (۶ خرداد ۱۴۰۳) ۳۱۱۹ خودرو در ۲ ماه وارد کشور شد+ جدول (۶ خرداد ۱۴۰۳) دستورالعمل فروش اینترنتی نان ابلاغ شد ۴۰ میلیون دلار ارزآوری از طریق صادرات تخم‌مرغ پیش‌بینی تولید ۲۲۰ هزار تن قارچ خوراکی در کشور تا انتهای سال طی دو ماه سال جاری ۴.۶ تن شمش طلا وارد کشور شد (۶ خرداد ۱۴۰۳) ثبت‌نام ۸۳ هزار و ۱۵۰ خانوار در طرح نهضت ملی در خراسان‌رضوی شناسایی قریب به ۵۰ درصد تغییر کاربری‌های اراضی کشاورزی استان، در نیشابور ادامه روند ریزشی بورس | گزارش وضعیت بازار سهام (۶ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

قیمت نوبرانه میوه‌های بهاری در مشهد چند؟ | افزایش دو برابری قیمت هندوانه طی یک هفته

  • کد خبر: ۱۶۳۹۵۶
  • ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۴
قیمت نوبرانه میوه‌های بهاری در مشهد چند؟ | افزایش دو برابری قیمت هندوانه طی یک هفته
رئیس اتحادیه خرده‌فروشان میوه و تره‌بار مشهد گفت: بیشتر میوه‌های نوبرانه در واحد‌های صنفی از سایر شهر‌های استان تأمین می‌شود و هزینه‌های حمل بر قیمت نهایی میوه در خرده‌فروشی تأثیر می‌گذارد.

به گزارش شهرآرانیوز، با شروع فصل بهار تنوع میوه‌های به‌اصطلاح ‌نوبرانه در فروشگاه‌های میوه ‌شهر بیشتر می‌شود. اما سایه گرانی بر‌ این دسته میوه‌ها هم به چشم می‌خورد.

حمید آزادی، رئیس اتحادیه خرده‌فروشان میوه و تره‌بار مشهد، در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیور درباره وضعیت بازار میوه در‌ خرده‌فروشی‌های شهر گفت: اکنون میوه‌های نوبرانه در مشهد زرد‌آلو، هلو، خربزه و گوجه سبز است. اکنون زرد‌آلو بر اساس کیفیت آن بین ۱۰۰ تا ۱۲۰ هزار تومان به فروش می‌رسد. هلو بین ۴۰ تا ۵۰ هزار تومان، گوجه سبز از ۵۰ تا ۷۰ هزار تومان، توت فرنگی هم به‌دلیل اینکه زمینه فروش آن کم شده و بار کمتری از مبدأ ارسال شده است، بین ۱۰۰ تا ۱۲۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

افزایش دو برابری قیمت هندوانه طی یک هفته

رئیس اتحادیه خرده‌فروشان میوه و تره‌بار مشهد افزود: میوه هندوانه که در هفته قبل کیلویی ۶ تا ۸ هزار تومان به فروش می‌رفت، اکنون در بازار بین ۱۲ تا ۱۵ هزار تومان به فروش می‌رسد و دلیل آن هم این است که از مبدأ ارسال بار به مشهد کم شده که آن هم می‌تواند به‌علت صادرات یا تعطیلی یک روزه‌ای که در پیش باشد.

وی در ادامه گفت: خربزه و ملون هم در بازار موجود است و هر کیلو بین ۱۵ تا ۲۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.
به گفته آزادی، نسبت به پارسال خیلی افزایش قیمت ‌روی میوه نداشتیم، اما مصرف و تقاضا برای میوه به‌دلیل قیمت‌های زیادی که میوه دارد، کم شده است و حتی بر میزان خرید مشتری هم تأثیر گذاشته است.
آزادی در ادامه یادآور شد: اکنون فقط گوجه سبز از اطراف مشهد تأمین می‌شود و بیشتر میوه‌های موجود در بازار به‌خصوص میوه‌های نوبرانه از شهر‌های دیگر تأمین می‌شود که هزینه‌های حمل بر قیمت نهایی میوه در خرده‌فروشی تأثیر می‌گذارد. میوه‌هایی مثل خربزه و هندوانه از جنوب کشور وارد می‌شود و میوه‌هایی مثل هلو و زردآلو از کرج تأمین می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->